Klachten over in principe tijdelijke zaken bijv. vanwege een omleiding, de verlichting in een bushokje die het niet doet of een afvalbak die ontbreekt stuurt het METROCOV door naar de verantwoordelijke organisatie (vervoerders, MRDH, gemeente). Klachten over het OV kunt u ook richten aan de OV-Ombudsman of de klantenpanels van de vervoerders in de Metropoolregio.
HTM |
RET |
EBSKlantenservice (Haaglanden) |
Connexxion |
Heeft u als reiziger vragen over één van de genoemde thema's? Stel u vraag dan bij een van de aangesloten organisaties.
Heeft u als gemeente of vervoerder in onze regio vragen?
Stel uw vraag via het onderstaande contactformulier.
Contactgegevens
Postadres
Metrocov MRDH
t.a.v. het secretariaat
Postbus 21012
3001 AA Rotterdam
Bezoekadres
Westersingel 12
3014 GN Rotterdam
Neem contact met ons op
Heeft u vragen of suggesties? Vul dan onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.