Contact

Contact

Klachten over in principe tijdelijke zaken bijv. vanwege een omleiding, de verlichting in een bushokje die het niet doet of een afvalbak die ontbreekt stuurt het METROCOV door naar de verantwoordelijke organisatie (vervoerders, MRDH, gemeente). Klachten over het OV kunt u ook richten aan de OV-Ombudsman of de klantenpanels van de vervoerders in de Metropoolregio.

HTM

Klantenservice
Lijnennetkaart
Klantenpanel

RET

Klantenservice
Lijnennetkaart
Klantenpanel

EBS

Klantenservice (Haaglanden)
Klantenservice (Voorne-Putten-Rozenburg)
Lijnennetkaart (Haaglanden & Voorne-Putten-Rozenburg)
Lijnennetkaart (Delft)

Connexxion

Klantenservice
Lijnennetkaart

Heeft u als reiziger vragen over één van de genoemde thema's? Stel u vraag dan bij een van de aangesloten organisaties.

Heeft u als gemeente of vervoerder in onze regio vragen?

Stel uw vraag via het onderstaande contactformulier.

Contactgegevens

Postadres

Metrocov MRDH
t.a.v. het secretariaat
Postbus 21012
3001 AA Rotterdam

Bezoekadres

Westersingel 12
3014 GN Rotterdam

088 - 5445 100
secretaris-metrocov@mrdh.nl
www.metrocov.nl

Neem contact met ons op

Heeft u vragen of suggesties? Vul dan onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bekijk onze privacyverklaring.